Oferta - P.U. ProSERWIS

Przejdź do treści
Nasza OFERTA

PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM I OFERTĄ USŁUG



Kategorie PODZESPOŁÓW
*
*
*
*
*
*
*
*
Warunki GWARANCJI
Warunki gwarancji
Standardowo każda gwarancja obejmuje uszkodzenia podzespołów, wynikające z ich normalnego użytkowania. Elementy wymagające zaprogramowania objęte są gwarancją, jeśli jednak podczas nieumiejętnego programowania dojdzie do uszkodzeń elektroniki, gwarancja nie będzie uwzględniona. Nie uwzględnia się również wszelkich uszkodzeń mechanicznych, zarysowań czy pęknięć na wyświetlaczach* w podstawowym zakresie gwarancyjnym. Gwarancji nie udziela się również na podzespoły, które w wyniku niepoprawnego podłączenia lub w skutek podania nieodpowiedniego napięcia zasilającego uległy uszkodzeniu, lub noszą oznaki naruszenia jakiejkolwiek plomby. Odpowiedzialność gwarancyjna odnosi się tylko i wyłącznie do usług wykonywanych przez nasz serwis.

Gwarancja STANDARD
Obejmuje zakres uszkodzeń podany w ogólnych warunkach gwarancji, jw.
Czas gwarancji: 1 rok.
Cena: wliczona w koszt podzespołu.

Gwarancja PLUS
Obejmuje zakres uszkodzeń podany w ogólnych warunkach gwarancji, jw.
Czas gwarancji: 2 lata.
Cena: +20%

Gwarancja Super PLUS *
Obejmuje zakres uszkodzeń podany w ogólnych warunkach gwarancji, jw. Oraz dodatkowo obejmuje uszkodzenia podzespołów, uszkodzenia mechaniczne, rysy, pęknięcia wyświetlacza. Uszkodzenia z winy użytkownika.
Czas gwarancji: 3 lata.
Cena: +35%
Ekspres SERWIS 24H


Usługi serwisowe wykonywane są zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Czas naprawy wynosi nie dłużej niż dwa-trzy dni robocze, chyba że niezbędne są specjalistyczne podzespoły, które wymagają wcześniejszego zamówienia. Istnieje możliwość wykonania usługi ekspresowej. Sprzęt naprawiany jest od razu po przyjęciu na serwis, z pominięciem oczekiwania w kolejce, i zazwyczaj w ten sam dzień wysyłany z powrotem. Koszt takiej usługi zależny jest od wartości rynkowej urządzenia, oraz jego stanu technicznego.


Informacje OGÓLNE
Wysyłki do nas
Należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem i wysłać na nasz  adres firmowy.  Urządzenia powinny
być czyste, oraz opisane, jakie uszkodzenia i objawy nieprawidłowości występują. Dodatkowo podanie danych kontaktowych ułatwi  i  przyspieszy  sam  proces  naprawy.

Czego nie naprawiamy?
Urządzeń które zostały uszkodzone całkowicie - wypalone druki, ścieżki, dziury w płytkach drukowanych, wyrwane elementy, taśmy, przewody.  Urządzenia takie jak na zdjęciach nie będą poddawane procesowi
naprawy  i  od  razu  zostaną  odesłane  do  nadawcy.


Serwis po naprawie...
Często otrzymujemy przyrządy, na których ktoś już próbował dokanać naprawy ale bezskutecznie. Podzespoły
takie są już na tyle uszkodzone że naprawa wymaga większych nakładów, a  czasami  nie  ma  już  możliwości doprowadzenia urządzenia do pełnej sprawności. Po  takich  naprawach,  potencjalnie  dodatkowy  koszt   jest
nie do skalkulowania przez nas, oraz nie ma żadnej gwarancji z naszej strony, że uda się naprawić urządzenie. W  przypadku bardzo dużych uszkodzeń,  po przeglądzie i uzgodnieniu z klientem, może zostać podjęta próba naprawy,  jednak  całkowite  koszty  powstałe  w  czasie  roboczogodzin  będą  doliczane  do  ceny  usługi.


Formy PŁATNOŚCI


Obsługujemy następujące formy płatności:
  • gotówka
  • karty Mastercard, Visa, Diners, JCB, UPI
  • płatności BLIKIEM
  • płatności telefonem komórkowym
  • waluty obce: €, £, $, etc.


          created by
P.U. ProSERWIS
ADRES                                                          NUMER TELEFONU                                    E-MAIL
___________________________________________________________________________________
P.U. ProSERWIS                                                 505 501 986                           proserwisbedzin@poczta.fm
ul. Modrzejowska 81                                               
42-500 Będzin

Wróć do spisu treści