Nasza OFERTA
PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM I OFERTĄ USŁUG
Kategorie PODZESPOŁÓW
*
*
*
*
*
*
*
*


Warunki GWARANCJI
Warunki gwarancji
Standardowo każda gwarancja obejmuje uszkodzenia podzespołów, wynikające z ich normalnego użytkowania. Elementy wymagające zaprogramowania objęte są gwarancją, jeśli jednak podczas nieumiejętnego programowania dojdzie do uszkodzeń elektroniki, gwarancja nie będzie uwzględniona. Nie uwzględnia się również wszelkich uszkodzeń mechanicznych, zarysowań czy pęknięć na wyświetlaczach* w podstawowym zakresie gwarancyjnym. Gwarancji nie udziela się również na podzespoły, które w wyniku niepoprawnego podłączenia lub w skutek podania nieodpowiedniego napięcia zasilającego uległy uszkodzeniu, lub noszą oznaki naruszenia jakiejkolwiek plomby. Odpowiedzialność gwarancyjna odnosi się tylko i wyłącznie do usług wykonywanych przez nasz serwis.

Gwarancja STANDARD
Obejmuje zakres uszkodzeń podany w ogólnych warunkach gwarancji, jw.
Czas gwarancji: 1 rok.
Cena: wliczona w koszt podzespołu.
Gwarancja PLUS
Obejmuje zakres uszkodzeń podany w ogólnych warunkach gwarancji, jw.
Czas gwarancji: 2 lata.
Cena: +20%
Gwarancja Super PLUS *
Obejmuje zakres uszkodzeń podany w ogólnych warunkach gwarancji, jw. Oraz dodatkowo obejmuje uszkodzenia podzespołów, uszkodzenia mechaniczne, rysy, pęknięcia wyświetlacza. Uszkodzenia z winy użytkownika.
Czas gwarancji: 3 lata.
Cena: +35%
Ekspres SERWIS 24H
Usługi serwisowe wykonywane są zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Czas naprawy wynosi nie dłużej niż dwa-trzy dni robocze, chyba że niezbędne są specjalistyczne podzespoły, które wymagają wcześniejszego zamówienia. Istnieje możliwość wykonania usługi ekspresowej. Sprzęt naprawiany jest od razu po przyjęciu na serwis, z pominięciem oczekiwania w kolejce, i zazwyczaj w ten sam dzień wysyłany z powrotem. Koszt takiej usługi zależny jest od wartości rynkowej urządzenia, oraz jego stanu technicznego.
Informacje OGÓLNE
Wysyłki do nas



Należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem i wysłać na nasz adres firmowy. Urządzenia powinny
być czyste, oraz opisane, jakie uszkodzenia i objawy nieprawidłowości występują. Dodatkowo podanie danych kontaktowych ułatwi i przyspieszy sam proces naprawy.
Czego nie naprawiamy?
Urządzeń które zostały uszkodzone całkowicie - wypalone druki, ścieżki, dziury w płytkach drukowanych, wyrwane elementy, taśmy, przewody. Urządzenia takie jak na zdjęciach nie będą poddawane procesowi
naprawy i od razu zostaną odesłane do nadawcy.

Serwis po naprawie...
Często otrzymujemy przyrządy, na których ktoś już próbował dokanać naprawy ale bezskutecznie. Podzespoły
takie są już na tyle uszkodzone że naprawa wymaga większych nakładów, a czasami nie ma już możliwości doprowadzenia urządzenia do pełnej sprawności. Po takich naprawach, potencjalnie dodatkowy koszt jest
nie do skalkulowania przez nas, oraz nie ma żadnej gwarancji z naszej strony, że uda się naprawić urządzenie. W przypadku bardzo dużych uszkodzeń, po przeglądzie i uzgodnieniu z klientem, może zostać podjęta próba naprawy, jednak całkowite koszty powstałe w czasie roboczogodzin będą doliczane do ceny usługi.
Formy PŁATNOŚCI


- gotówka
- karty Mastercard, Visa, Diners, JCB, UPI
- płatności BLIKIEM
- płatności telefonem komórkowym
- waluty obce: €, £, $, etc.
